.

.

sobota, 5 kwietnia 2014

Everything and nothing

HEJ!

Niedawno wróciłam z drzwi otwartych w szkole, muszę przyznać, że mi się podobało. Nie ułatwia mi to wcale sprawy bo teraz tym bardziej nie będę wiedziała gdzie iść :( Po tym pojechałam z koleżankami do PCC (Poznań City Center) W sumie to usiadłyśmy tam i jadłyśmy, nikomu się wstawać nie chciało :) Ale w końcu wstałam z miejsca i postanowiłam poszukać sobie jakiejś bluzki, którą będę mogła ubrać, do jeansów, krótkich spodenek i dresów. Po obejściu prawie wszystkich sklepów znalazłam jedną (zdjęcie poniżej) i w sumie na tym się skończyło bo byłam po prostu padnięta i chciałam wrócić wcześniejszym pociągiem do domu. W pociągu powoli przysypiałam i marzyłam o tym żeby znaleźć się już w domu. Nie trudno zgadnąć, że po przyjściu poszłam spać, straszny ze mnie śpioch :)




(przepraszam za jakość zdjęć ;/)

11 komentarzy:

  1. Świetną bluzkę kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do liceum wybieram się za rok, ale już wybrałam szkołę, do której chcę iść. :} Oby mnie przyjęli.
    Fajny mix. :)

    Zapraszam do mnie - duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka śliczna :)


    Zapraszam do mnie :)
    bezsennaaaa-magias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dziś byłam na dniu otwartym w szkole, do której wybieram się od września :)
    Super zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie taki dzień był w lutym xd
    Jestem też śpiochem xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mix zdjęć ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bluzkę znalazłaś, moja siostra ma podobną tylko , że miętową ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :)
    http://dusskaa.blogspot.com/ - zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń